 |
IBE partnerem konferencji INNOFORM
Już 20 kwietnia br. rozpoczyna się największa w Polsce konferencja dedykowana branży narzędziowo-przetwórczej. Podczas trzech dni wypełnionych spotkaniami i dyskusjami nie zabraknie także tematów związanych ze Zintegrowanym Systemem Kwalifikacji. Więcej |
 |
Konkursy na stanowiska nauczycieli w Szkole Europejskiej w Brukseli i w Luksemburgu
Minister Edukacji i Nauki ogłosił konkursy na kandydatów na stanowiska w Szkołach Europejskich. Więcej |
 |
Halo, tu Ziemia! Rozmowa z Katarzyną Kalinowską-Sinkowską o nauce, fake newsach i pożytkach z wątpliwości
Obserwujemy wysyp fake newsów i teorii, które doskonale udają dyskurs naukowy, opakowane są w pseudonaukowy język i podają spreparowane lub anegdotyczne dowody, które imitują dowody naukowe – mówi dr Katarzyna Kalinowska-Sinkowska, ekspertka Instytutu Badań Edukacyjnych. Więcej |
 |
ZSK nominowany do Polskiej Nagrody Inteligentnego Rozwoju 2021
Projekt „Wsparcie rozwoju ZSK…” realizowany przez Instytut Badań Edukacyjnych został nominowany do Polskiej Nagrody Inteligentnego Rozwoju 2021. Więcej |
 |
Konferencja “Praca w branży IT, czyli Z(y)SK na bazie umiejętności”
Wystąpienia ekspertów, panel dyskusyjny, wirtualne targi umiejętności poświęcone branży IT – to wszystko 28 kwietnia 2021 podczas organizowanej przez Instytut Badań Edukacyjnych konferencji “Praca w branży IT, czyli Z(y)SK na bazie umiejętności”. Więcej |
 |
Ruszyła ogólnopolska kampania „Kwalifikacje 2025+”
Inicjatywa „Kwalifikacje 2025+” ma na celu wsparcie uczniów i studentów w nabywaniu dodatkowych kwalifikacji umożliwiających im lepszy start na rynku pracy oraz promocję idei uczenia się przez całe życie. Bezpłatne vouchery na przystąpienie do certyfikowanych egzaminów VCC otrzyma w sumie 1000 uczniów i studentów. Patronat nad wydarzeniem objął Instytut Badań Edukacyjnych. Więcej |
|
Badanie umiejętności trzecioklasistów
Instytut Badań Edukacyjnych wspiera nauczycieli, prowadząc regularne diagnozy umiejętności trzecioklasistów, których wyniki pozwalają lepiej zaplanować pracę w klasie. Każdego roku uczestniczyła w nich znaczną większość szkół w Polsce - ponad 70%. Do tej pory badania zostały przeprowadzone w latach: 2011, 2012, 2013, 2014 i 2015.
Więcej informacji na stronie projektowej
|